środa, 22 maja 2013

Wymianka z Anią.

Ania z bloga "Z wiatrem i pod wiatr" zaproponowała mi serwetkową wymiankę. Serwetek mam tak dużo, że  kończy mi się miejsce w pudełku, w którym je przechowuję. Zaproponowałam więc Ani, że sprezentuję jej kilka serwetek, na co Ania nie chciała się zgodzić. Ostatecznie ustaliłyśmy, że ja wyślę serwetki, a ona zrobi coś niespodziankowego specjalnie dla mnie.
Nie mogłam się nie zgodzić. Do Ani pofrunęły serwetki i kolczyki:


Natomiast Ania uszczęśliwiła mnie niespodzianką z Czerwonym Kapturkiem. Zrobiła wspaniałe pudełeczko ozdobione z każdej strony motywami z bajki.


Zajrzyjcie na bloga Ani żeby zobaczyć jak wygląda wewnątrz.  Dwa powyższe zdjęcia pożyczyłam sobie od  Ani, bo są lepszej jakości niż moje ;)

Poza pudełeczkiem obdarowała mnie filcową broszką - kwiatkiem. Już zastanawiam się czy przypiąć ją do kapelusza, czy nosić w bardziej tradycyjny sposób.


W przesyłce znalazłam też 6 herbatek w różnych smakach. Jestem wielką fanką herbaty, więc i ten smakowy akcencik bardzo mnie ucieszył. 

To moja druga wymiana. Obie były bardzo udane i coraz mocniej przekonuję się do tej zabawy :)



2 komentarze:

  1. Gratuluję udanej wymianki! Z tego co widzę obie strony zadowolone! :)
    Pozdrawiam. Paula.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuję za niezwykłą inspirację. Pudełeczko zdobyło dwa wyróżnienia:
    http://scrapowypasstartowy.blogspot.com/2013/05/czas-na-wyniki.html
    http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2013/05/wyniki-wyzwania-goscinnego-projektanta.html
    Również będę miło wspominać naszą wymiankę. =)

    OdpowiedzUsuń