poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Candy przydasiowe.

Nadszedł ten czas - moje pierwsze candy! Bardzo podoba mi się ten zwyczaj wśród bloggerek - rękodzielniczek. Ciągle biorę udział w tego typu zabawach jednak Fortuna jest kapryśną panią i jeszcze nigdy nie udało mi się nić wygrać. Postanowiłam to sobie zrekompensować robiąc własne Candy :). 



Żeby wziąć udział w zabawie należy:

1. Zostawić komentarz pod tym postem NA BLOGU wyrażający chęć udziału.

2. Polubić fanpage Martowych Rękoczynów na Facebooku (można również dodać bloga do obserwowanych - na pewno się nie obrażę ;) ).

3. Wstawić poniższy banner z linkiem do tego posta w pasku bocznym swojego bloga (osoby blogujące). Nieblogujący, a posiadający konto na Facebooku wrzucają link do tego posta na swoją ścianę/timeline.


Candy potrwa do 15 maja. Wyniki losowania postaram się opublikować 16.

Co do wylosowania:


Zestaw 18 serwetek. 


Koralikowe przydasie szklane i z masy perłowej.


4 pary drewnianych zawieszek do ozdobienia. W komplecie z biglami i kółeczkami do złożenia w kolczyki.


Zawieszka na klamkę - do ozdobienia.


Drewniany świecznik na podgrzewacz z różami.

Tradycyjnie w paczce będą też prawdziwe cukierasy ;)

Dodatkowo jeśli zbierze się 100 chętnych dorzucę jakieś kolczyki. A każde kolejne 50 osób poskutkuje dołączeniem kolejnego drobiazgu.

Wylosuję również nagrodę pocieszenia - mniejszy zestaw serwetek.

Podoba się?

56 komentarzy:

  1. Ja niestety z zasady nie polubiam funpage'ów na facebook'u jakoś tak za dużo tego dla mnie :)
    Ale życzę wszystkim miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam zacząć kombinować z decu więc jak najbardziej Twoje cukieraski by mnie do tego zmotywowały. ;)
    Facebookowy fanpage lubię jako Natalia G., a banerek już jest wstawiony na www.simplevariations.blogspot.com
    Pozdrawiam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym wziąć udział, ale nie mam facebooka :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dodaj mojego bloga do obserwowanych na bloggerze i wstaw banner u siebie. ;)

      Usuń
    2. No to wstawione, obserwowane i się zgłaszam :)

      Usuń
  4. Z przyjemnością biorę udział:) Na fb polubiłam i udostępniłam. Nie mogę jednak dodać bloga do obserwowanych bo nie widzę gadżetu z obserwatorami:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka biorę udziała w zabawie bardzo bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. NA fbście polubiłam, jako nowicjuszka na blogu wstawilam banerek, no i czekam na szczę

    OdpowiedzUsuń
  7. pisze się z milą chęcią :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się :) :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się do losowania ;)
    dodałam baner na bloga po prawej stronie: maugorzatka.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oraz polubiłam na facebooku jako: Julia Małgorzata Sternik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również zapisałam się z miłą chęcią polubiłam stronę ale nie mogę znaleźć gadżetu z obserwatorami :( http://dzieci1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o dodanie do obserwowanych przez listę czytelniczą bloggera, więc żadnego gadżetu nie ma :)

      Usuń
    2. A ja nie mogę dodawać blogów przez listę czytelniczą, bo pisze, że mam tam przekroczoną liczbę obserwowanych blogów i nie da rady. Przez gadżet z obserwatorami nie ma problemu z dodawaniem blogów:)

      Usuń
    3. Witam poprawiłam i już jest dodane do obserwowanych

      Usuń
  14. Masz rację...ja też nie mam szczęścia i nic do tej pory nie wygrałam;( dlatego z wielką ochotą zapisuję się do Ciebie:) banerek na blogu http://agawkrainiemagii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością dodałam tego bloga do obserwowanych, będę zaglądać częściej:) Zgłaszam się do zabawy a na FB już polubiłam:) banerek tutaj:http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się z chęcią i myślą o mojej mamie, gdyż kocha serwetki, świeczniki i inne cuda w tym właśnie stylu :))
    polubiłam na FB jako Agnieszka I.
    udostępniłam na FB: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/10200572508588651

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fb nie mam, ale obserwuję i wszystkie pozostałe warunki spełnone:)
    slodko-kwasna-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością biorę udział:), może i mnie kiedyś uda się coś wygrać

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przyłączę się do zabawy:) Fb polubiłam Iwona P-M.
    I zapraszam do mnie na konkurs i cukieraski:)

    OdpowiedzUsuń
  20. biorę udział

    www.kolorowa.blogspot.com Banner na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny blog, zatem ustawiam się do rozdawajki ;)

    FB polubiłam jako Sylwia Duszyńska

    Bannerek na www.srebrnybigiel.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. To i ja się zgłoszę. Zapraszam na candy do mnie, może się poszczęści http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do zabawy! Jestem początkującą dekupażystką, więc tym bardziej liczę na wygraną :) www.creadivvva-decoupage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniałe cukierki, chętnie się zapisuje :) fb nie mam, za to chętnie dołączyłabym do obserwatorów, ale nie widzę ikonki...? Jak znajdę to dołączę :) Banerek wrzucam na bloga w zakładkę "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam!!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja się zgłaszam fb z wielgasną pzryjemnościa polubiłam ... a tu bede wpadac zcesto i sobie bloga do bloglovinu dodaje ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłąszam się
    na fb -Alojka C

    OdpowiedzUsuń
  27. Z radością staję i ja w kolejce po szczęście:-)
    Polubiłam i udostępniłam na Facebooku jako Johna Bravo
    Pozdrawiam serdecznie
    sciemarocznaniewidoczna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w ogonku do testowania Fortuny ;) Na FB lubię jako Monia D.
    Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. funpage jest, obserwowana jesteś, banerek jest, więc zapraszam na mojego bloga :) http://monczita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemności dołączam do zabawy!!!
    Serwetki bardzo mi się przydały ;))

    Pozdrawiam ;)
    http://angelamasasolna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam do dodania rozdania na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. O, ja chcę cukierki, ja chcę !
    Polubiam na fcb jako Bobianna Brzęczy, no i udostępniam: https://www.facebook.com/bobianna.brzeczy/posts/156967841139981

    OdpowiedzUsuń
  33. biorę udział
    udostępniłam na fb
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. udostępniłam polubiłąm blog i na facebook-u chyba wszystko, więc biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się po te cudeńka,może zawędrują do mnie:)
    Polubiłam na fb jako Beata Sz.
    banerek wstawiłam :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. biorę udział :)
    udostępniłam info na fb
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Co za skarby, chętnie zapisuję się w kolejce :)
    Baner u mnie na blogu:
    http://ivi-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dołączam do kolejki. Informacja na blogu już wisi. A ja tymczasem się tu u Ciebie nieco porozglądam :) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  40. O fajowe gadżety, może spróbuję swoich sił? :) banerek dodaję u mnie na: http://arcadiakobiet.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  41. Z przyjemnością zgłaszam się do Twojej przydasiowej zabawy:) Wspaniałe prezenty dla nas przygotowałaś, a pięknem serwetek napawam swoje oczy:) Byłabym zachwycona, gdyby szczęśliwy los uśmiechnął się właśnie do mnie:) Wtedy mogłabym się tak naprawdę wyżyć w technice decoupage, którą jestem zauroczona:)
    Na fb lubię jako: Zaproszenia z fantazją
    Banerek: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  42. super staje w kolejeczkę bo ja właśnie od 2 miesięcy zmagam się z dekorowaniem wszystkiego co mi wpadnie w łapki :) teraz meczę się nad szkatułką więc takie przydasie jak najbardziej by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń