sobota, 27 kwietnia 2013

Prosto w brązach.


Lubię papiery z motywem gazetowym, szczególnie kiedy zawierają ogłoszenia z ilustracjami. Takim właśnie gazeciakiem, który może niektórzy poznają, bo używałam go już do ozdobienia
chustecznika, ozdobiłam prostą szkatułkę - w sumie bez fajerwerków, miałam ochotę na coś prostego i "klasycznego".


Dwa kolory bejcy - wiśnia i sosna oregon - rozróżniają wnętrze i boki. 


Nie mogłam odmówić sobie okuć - trochę niestandardowo, bo tylko dwa po przekątnej.

4 komentarze:

  1. świetne wykonanie i pomysł :) z okuciami wygląda pięknie, ma swój klimat ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pudełeczko świetne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez lubię takie gazetowe:) a czy można taki efekt uzyskać zwykła gazetą " z kiosku" ? :)

    OdpowiedzUsuń